martes, 28 de enero de 2014





I made these quilts between 2012 and 2013.

Hice estos quilts entre 2012 y  2013


These one is made with batiks. I love batiks but they are so hard for hand stiching!

Este lo hice con batiks. Me encantan pero la tela es muy dura cuando hago el quilting a mano.


This quilt was made with scrap 

Este quilt lo hice con retales de otros


This one i made it with scrap that a spanish friend quilter send me. I enjoyed a lot making it. It looks so gipsy. 

Este quilt lo hice con retales que me envío una amiga quilter española
 Except this one, all are quite big.

Excepto este quilt, los demás, son bastante grandes.



This one tooks the last bit of scrap i had on these colors. The blocks are handstiched and so the quilting as in all the quilts i have done. 

 I think i'm done with big quilts. This year i'm experiencing with small quilts. Hand stiching and trying to work on details, but i'm not sure about the outcome. What i truly enjoy is the hand stiching. Everything takes lots of time but i don't mind now. Hope you enjoyed the show!

Este quilt se llevo hasta el último trozo de retal que tenía en estos colores. Los bloques los cosí a mano y el quilting también, como en todos mis quilts.

Creo que se han acabado los quilts grandes para mí. Este año estoy experimentando con quilts pequeños. Cosiendo a mano y trabajando en los detalles, pero no estoy segura del resultado. Lo que de verdad disfruto es coser a mano. Todo se lleva mas tiempo pero no  importa. Espero que disfruteis el show!